Artykuły

Kampania Onetu #WybieramyPrawdę

#WybieramyPrawdę to hasło nowej kampanii wizerunkowej Onetu  (Ringier Axel Springer Polska).  Siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi jest tematem przewodnim akcji. Za kampanię odpowiedzialny jest działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

Czytaj dalej

Kampania społeczna Extinction Rebellion Polska

„Polska 966 – 2050. Zmarła z powodu globalnego ocieplenia, zalania przez Bałtyk, głodu, suszy, wojen”, „Ludzkość 190 000 p.n.e. – 2050 n.e. Zmarła z Powodu globalnego ocieplenia, utraty miejsc zdatnych do zamieszkania, głodu, suszy, wojen”. To teksty niektórych nekrologów, które zawisły na ulicach Warszawy, Wrocławia oraz Trójmiasta.

Czytaj dalej

Trend body positive w kampaniach marek odzieżowych

Kult piękna to znak rozpoznawczy naszych czasów. Talia osy, idealne ciała bez cellulitu i rozstępów, doskonale wydepilowane nogi, pachy, a nawet ręce, perfekcyjny makijaż i fryzura prosto z salonu. Rzeczywistość jest jednak inna, a kobiety są różne. W odpowiedzi na wykreowane ideały powstał ruch body positive, którego ideą jest życie w zgodzie z samym sobą […]

Czytaj dalej

Bez nonsensów – kampania T-Mobile

Post Image

Nowa kampania reklamowa T-Mobile wywoła spore poruszenie wśród odbiorców. Twórcy pod hasłem „bez nonsensów” zdecydowali się pokazać problemy klientów korzystających z usług telefonii komórkowej. Kampania realizowana jest wielotorowo z wykorzystaniem różnych kreacji. W spotach reklamowych występują Monika Brodka. Artystka nie jest jednak główną postacią kampanii.

Czytaj dalej

Wykorzystanie strachu w marketingu

Marketingowcy często odwołują się do emocji. Dość często w swoich przekazach wykorzystują element strachu, w szczególności strach przed utratą.

Czytaj dalej

Kampania marki Tymbark

Marka Tymbark cyklicznie odświeża swoje kampanie reklamowe, promując w ciekawy sposób kolejną gamę swoich produktów. Firma Maspex, która jest właścicielem Tymbarku, od wielu stawia na jasny przekaz i komunikat dotyczący zalet spożywana danych produktów.

Czytaj dalej

Kampania marki Carlsberg

W przestrzenie miejskiej pojawia się wiele, bardzo różnych kampanii reklamowych. Jedynak tylko niektóre przechodzą do historii. Przykładem kreatywnego wykorzystania bilbordów jest kampania stworzona na zlecenie marki Carlsberg. Ogromy nośnik z hasłem „Prawdopodobnie najlepszy plakat na świecie” oferował darmowe piwo, gdyż samoobsługowy nalewak był integralną częścią nośnika reklamowego. Kampania została zrealizowana w 2015 roku na terenie […]

Czytaj dalej

Postrzeganie reklamy zewnętrznej według raportu Kantar Public

Między 3 a 10 kwietnia 2018 roku odbyło się ogólnopolskie badanie opinii publicznej, przeprowadzone przez Kantar Public. Jego tematem było postrzeganie reklamy w przestrzeni publicznej. Badaniu poddano ogólnopolską próbę 1001 Polaków w wieku 18 i więcej lat, reprezentatywną ze względu na wiek, płeć oraz miejsce zamieszkania.

Czytaj dalej

Nietypowa reklama płyty Dawida Podsiadły

Dawid Podsiadło zasłynął jako nietuzinkowy artysta. Do największych jego przebojów zaliczyć można „Trójkąty i kwadraty” oraz „W dobrą stronę”. Poprzez muzykę opowiada o ważkich sprawach i trudnych tematach, dlatego promocja najnowszej płyty również jest daleka od standardów. Trzeci krążek wokalisty pt. „Małomiasteczkowy” promowany jest bowiem za pośrednictwem ogromnej łamigłówki namalowanej na budynku w centrum Warszawy.

Czytaj dalej

Prognozy dla polskiego rynku reklamy

Od początku roku utrzymuje się wysoki popyt na czas reklamowy w nowych mediach oraz telewizji. Znacznie wzrosło też zainteresowanie reklamą radiową. Według prognozy agencji mediowej Zenith w trzecim kwartale 2018 r. wydatki reklamowe w Polsce wyniosą  ponad 7,5 miliarda złotych. Oznacza to, że wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie o 6,6%.

Czytaj dalej