Artykuły

Mural, który oczyszcza powietrze – kampania Converse

Wyjątkowy mural zdobi ul. Jaworzyńską w Warszawie. Niedawno powstałe dzieło jest reklamą marki Converse, ale co najważniejsze – jednocześnie oczyszcza powietrze. Dzieje się tak za sprawą specjalnych farb, jakich użyto do powstania tego muralu.

Czytaj dalej

Kampania na rzecz korytarza życia

Każda kampania społeczna ma na celu silne zwrócenie uwagi na zjawisko społeczne i poprawę ludzkich zachowań. Nie inaczej jest w przypadku nowej kampanii dotyczącej zachowania na drodze i formowania korytarza życia, gdy nadjeżdżają służby medyczne.

Czytaj dalej

Trendy konsumenckie według badania firmy Kantar

Kiedy świat zaczął zmieniać się w wyniku pandemii koronawirusa, zewsząd słychać było pytanie o to, kiedy znowu będzie normalnie. Całkowity powrót do świata sprzed kilku miesięcy jest już niemożliwy. Firma Kantar przeprowadziła serię badań, na podstawie których zidentyfikowała trzy główne trendy konsumenckie. Jaka według nich będzie „nowa normalność”?

Czytaj dalej

Agencje reklamowe i PR przechodzą na pracę zdalną

Większość agencji marketingowych i public relations w pełni na pracę zdalną przeszło już w połowie marca, zgodnie z zaleceniami rządu. Obecnie trudno ocenić, czy taki trend utrzyma się także po pandemii. Według analityków, oszczędności związane z trybem home office mogą przekonać pracodawców do przekierowania niektórych pracowników do stałej pracy zdalnej.

Czytaj dalej

Strategie marketingowe marek podczas pandemii koronawirusa

Post Image

  Obecna sytuacja wymusiła na wielu firmach zmianę strategii. Większość z nich zdecydowała się na to, aby wykorzystać potencjał działań online. Promocja biznesu w sieci, sprzedaż wysyłkowa, dzielenie się merytoryczną wiedzą – to tylko nieliczne z pomysłów, które wykorzystują przedsiębiorstwa, aby przetrwać ten trudny okres. Zmienił się również sposób konstrukcji reklam – skończyło się namawianie […]

Czytaj dalej

Jak epidemia koronawirusa może wpłynąć na sektor mediów i reklamy?

Wirus COVID-19 wzbudza panikę i strach wśród społeczeństwa. Warto jednak spojrzeć na szerszą perspektywę, której to skutki odczuje nie tylko światowy handel, ale i inne gałęzie – między innymi sektor mediów i reklamy. Specjaliści prognozują, że zmiany spowodowane wirusem będą dotykać nie tylko kin i teatrów, w których to sprzedaż biletów cyklicznie spada, ale także […]

Czytaj dalej

Koniec z agresywną reklamą zewnętrzną w Warszawie. Uchwała krajobrazowa przegłosowana

16 stycznia 2020 roku została przegłosowana przez warszawskich radnych Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń. Co to oznacza dla rynku reklamy zewnętrznej? Czy już nigdy nie zobaczymy bilbordu reklamowego w centrum stolicy?

Czytaj dalej

Podsumowanie 2019 r. w reklamie zewnętrznej

OOH jest wszędzie. Z tą formą marketingu spotykamy się codziennie – na przystankach, jadąc autem czy idąc po galerii. Reklama zewnętrzna to aktualnie nieodłączny element życia każdego człowieka. Jest wpisana w prawie każde wyjście z domu. Najważniejsza jest jednak dla osób, które z nią pracują. Jak rok 2019 minął marketingowcom zajmującym się OOH?

Czytaj dalej

Kontrowersyjna reklama rajstop marki Adrian

Przemoc domowa to sposób na dobry marketing? Adrian, producent rajstop, postanowił poruszyć w swoich kampaniach ten trudny temat. A jednak wzbudziło to niemałe oburzenie, szczególnie w środowiskach walczących o prawa kobiet. Działaczki ostro krytykują to śmiałe posunięcie.

Czytaj dalej

Kampania „Zaparkuj telefon i jedź”

Smartfony towarzyszą nam cały czas, w pracy, w domu, szkole, a wiele osób nie wyobraża sobie bez nich codziennego funkcjonowania. Niestety takie uzależnienie od bycia cały czas online jest przyczyną coraz większej ilości wypadków. Problem ten miała naświetlić zeszłoroczna kampania Santander Bank Polska zatytułowana #Zaparkuj telefon i jedź.

Czytaj dalej