Artykuły

Koniec z agresywną reklamą zewnętrzną w Warszawie. Uchwała krajobrazowa przegłosowana

16 stycznia 2020 roku została przegłosowana przez warszawskich radnych Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń. Co to oznacza dla rynku reklamy zewnętrznej? Czy już nigdy nie zobaczymy bilbordu reklamowego w centrum stolicy?

Czytaj dalej

Podsumowanie 2019 r. w reklamie zewnętrznej

OOH jest wszędzie. Z tą formą marketingu spotykamy się codziennie – na przystankach, jadąc autem czy idąc po galerii. Reklama zewnętrzna to aktualnie nieodłączny element życia każdego człowieka. Jest wpisana w prawie każde wyjście z domu. Najważniejsza jest jednak dla osób, które z nią pracują. Jak rok 2019 minął marketingowcom zajmującym się OOH?

Czytaj dalej

Kontrowersyjna reklama rajstop marki Adrian

Przemoc domowa to sposób na dobry marketing? Adrian, producent rajstop, postanowił poruszyć w swoich kampaniach ten trudny temat. A jednak wzbudziło to niemałe oburzenie, szczególnie w środowiskach walczących o prawa kobiet. Działaczki ostro krytykują to śmiałe posunięcie.

Czytaj dalej

Kampania „Zaparkuj telefon i jedź”

Smartfony towarzyszą nam cały czas, w pracy, w domu, szkole, a wiele osób nie wyobraża sobie bez nich codziennego funkcjonowania. Niestety takie uzależnienie od bycia cały czas online jest przyczyną coraz większej ilości wypadków. Problem ten miała naświetlić zeszłoroczna kampania Santander Bank Polska zatytułowana #Zaparkuj telefon i jedź.

Czytaj dalej

MORE (Miejskie Okna REklamowe)

Nowe i ciekawe sposoby reklamowania produktów i usług są silnie poszukiwane przez reklamodawców. Odbiorcy szybko uodporniają się na kolejne metody reklamy, dlatego odświeżona i nietypowa forma zawsze zwraca uwagę. Przykładem nowej opcji na reklamowanie są nośniki MORE, czyli Miejskie Okna Reklamowe. Wykorzystywać się tutaj będzie atrakcyjne wizualnie witryny sklepowe i restauracyjne.

Czytaj dalej

Większe wydatki na reklamę zewnętrzną

Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w poprzednim kwartale o 4,2%, a łączne wydatki na ten cel wyniosły 160,8 mln zł. Dane dotyczące wydatków na reklamę outdoorową przedstawiła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Czytaj dalej

Kampania Onetu #WybieramyPrawdę

#WybieramyPrawdę to hasło nowej kampanii wizerunkowej Onetu  (Ringier Axel Springer Polska).  Siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi jest tematem przewodnim akcji. Za kampanię odpowiedzialny jest działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

Czytaj dalej

Kampania społeczna Extinction Rebellion Polska

„Polska 966 – 2050. Zmarła z powodu globalnego ocieplenia, zalania przez Bałtyk, głodu, suszy, wojen”, „Ludzkość 190 000 p.n.e. – 2050 n.e. Zmarła z Powodu globalnego ocieplenia, utraty miejsc zdatnych do zamieszkania, głodu, suszy, wojen”. To teksty niektórych nekrologów, które zawisły na ulicach Warszawy, Wrocławia oraz Trójmiasta.

Czytaj dalej

Trend body positive w kampaniach marek odzieżowych

Kult piękna to znak rozpoznawczy naszych czasów. Talia osy, idealne ciała bez cellulitu i rozstępów, doskonale wydepilowane nogi, pachy, a nawet ręce, perfekcyjny makijaż i fryzura prosto z salonu. Rzeczywistość jest jednak inna, a kobiety są różne. W odpowiedzi na wykreowane ideały powstał ruch body positive, którego ideą jest życie w zgodzie z samym sobą […]

Czytaj dalej

Bez nonsensów – kampania T-Mobile

Post Image

Nowa kampania reklamowa T-Mobile wywoła spore poruszenie wśród odbiorców. Twórcy pod hasłem „bez nonsensów” zdecydowali się pokazać problemy klientów korzystających z usług telefonii komórkowej. Kampania realizowana jest wielotorowo z wykorzystaniem różnych kreacji. W spotach reklamowych występują Monika Brodka. Artystka nie jest jednak główną postacią kampanii.

Czytaj dalej