Artykuły

Kampania „Zaparkuj telefon i jedź”

Smartfony towarzyszą nam cały czas, w pracy, w domu, szkole, a wiele osób nie wyobraża sobie bez nich codziennego funkcjonowania. Niestety takie uzależnienie od bycia cały czas online jest przyczyną coraz większej ilości wypadków. Problem ten miała naświetlić zeszłoroczna kampania Santander Bank Polska zatytułowana #Zaparkuj telefon i jedź.

Czytaj dalej

MORE (Miejskie Okna REklamowe)

Nowe i ciekawe sposoby reklamowania produktów i usług są silnie poszukiwane przez reklamodawców. Odbiorcy szybko uodporniają się na kolejne metody reklamy, dlatego odświeżona i nietypowa forma zawsze zwraca uwagę. Przykładem nowej opcji na reklamowanie są nośniki MORE, czyli Miejskie Okna Reklamowe. Wykorzystywać się tutaj będzie atrakcyjne wizualnie witryny sklepowe i restauracyjne.

Czytaj dalej

Większe wydatki na reklamę zewnętrzną

Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w poprzednim kwartale o 4,2%, a łączne wydatki na ten cel wyniosły 160,8 mln zł. Dane dotyczące wydatków na reklamę outdoorową przedstawiła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Czytaj dalej

Kampania Onetu #WybieramyPrawdę

#WybieramyPrawdę to hasło nowej kampanii wizerunkowej Onetu  (Ringier Axel Springer Polska).  Siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi jest tematem przewodnim akcji. Za kampanię odpowiedzialny jest działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

Czytaj dalej

Kampania społeczna Extinction Rebellion Polska

„Polska 966 – 2050. Zmarła z powodu globalnego ocieplenia, zalania przez Bałtyk, głodu, suszy, wojen”, „Ludzkość 190 000 p.n.e. – 2050 n.e. Zmarła z Powodu globalnego ocieplenia, utraty miejsc zdatnych do zamieszkania, głodu, suszy, wojen”. To teksty niektórych nekrologów, które zawisły na ulicach Warszawy, Wrocławia oraz Trójmiasta.

Czytaj dalej

Trend body positive w kampaniach marek odzieżowych

Kult piękna to znak rozpoznawczy naszych czasów. Talia osy, idealne ciała bez cellulitu i rozstępów, doskonale wydepilowane nogi, pachy, a nawet ręce, perfekcyjny makijaż i fryzura prosto z salonu. Rzeczywistość jest jednak inna, a kobiety są różne. W odpowiedzi na wykreowane ideały powstał ruch body positive, którego ideą jest życie w zgodzie z samym sobą […]

Czytaj dalej

Bez nonsensów – kampania T-Mobile

Post Image

Nowa kampania reklamowa T-Mobile wywoła spore poruszenie wśród odbiorców. Twórcy pod hasłem „bez nonsensów” zdecydowali się pokazać problemy klientów korzystających z usług telefonii komórkowej. Kampania realizowana jest wielotorowo z wykorzystaniem różnych kreacji. W spotach reklamowych występują Monika Brodka. Artystka nie jest jednak główną postacią kampanii.

Czytaj dalej

Wykorzystanie strachu w marketingu

Marketingowcy często odwołują się do emocji. Dość często w swoich przekazach wykorzystują element strachu, w szczególności strach przed utratą.

Czytaj dalej

Kampania marki Tymbark

Marka Tymbark cyklicznie odświeża swoje kampanie reklamowe, promując w ciekawy sposób kolejną gamę swoich produktów. Firma Maspex, która jest właścicielem Tymbarku, od wielu stawia na jasny przekaz i komunikat dotyczący zalet spożywana danych produktów.

Czytaj dalej

Kampania marki Carlsberg

W przestrzenie miejskiej pojawia się wiele, bardzo różnych kampanii reklamowych. Jedynak tylko niektóre przechodzą do historii. Przykładem kreatywnego wykorzystania bilbordów jest kampania stworzona na zlecenie marki Carlsberg. Ogromy nośnik z hasłem „Prawdopodobnie najlepszy plakat na świecie” oferował darmowe piwo, gdyż samoobsługowy nalewak był integralną częścią nośnika reklamowego. Kampania została zrealizowana w 2015 roku na terenie […]

Czytaj dalej