Justin Bieber promuje Calvina Kleina

Justin Bieber promuje Calvina Kleina

Gwiazdy w reklamie to nie nowość, dlatego też marka musi naprawdę się postarać, żeby to właśnie jej kampania była tą, o której się mówi. Rok temu w swoją nową kampanie reklamową producent bielizny i jeansów Calvin Klein zaangażował najgorętsze osoby ze świata muzyki i modelingu, w tym m.in. idola nastolatek – Justina Biebera.

W tym roku marka CK również postawiła na Biebera. Idea nowej kampanii jest prosta: pod hasztagiem #mycalvins Justin wraz z pozostałymi gwiazdami z kampanii stoją w seksownych pozach, zaś pod każdym z tych zdjęć pojawia się cytat mówiący o tym, co ci młodzi ludzie najbardziej lubią robić w swojej ulubionej bieliźnie. Jak na tle innych tego typu reklam wypadł słodki chłopiec z Kanady, czyli Justin Bieber?

Na początku 2016 roku ponownie do kampanii OOH marka Calvin Klein zaangażowała Justina Biebera, a także Kendall Jenner, Kendrick Lamar, FKA Twigs, Remy Boyz czy Fetty Wap. Najnowsze, promujące nową kolekcję bielizny zdjęcia, wykonała Tyrone Lebon.

Każde ze zdjęć ma spersonalizowany podpis (np. I flaunt in #mycalvins) oraz towarzyszący mu hashtag #mycalvins. Wszystkie czynności opisane na plakatach mniej lub bardziej kojarzą się z seksem.

Justin Bieber w reklame Calvina Kleina

fot. Calvin Klein

Billboardy ze zdjęciami Biebera, Lamar czy Jenner promują kolekcję CK Wiosna 2016. W nowej kampanii muzyk z Kanady wraz z modelkami prezentują bieliznę Calvina Kleina w otoczeniu sztuki, co też ma sugerować, że noszone przez Biebera bokserki są również pewnego rodzaju dziełem sztuki. Na zdjęciu promocyjnym Justin Bieber stoi obok rzeźby, zachęcając swoich fanów do wrzucania do internetu ich własnych zdjęć w produktach marki CK.

To oczywiście nie jest pierwszy raz, kiedy umięśniony i półnagi Justin Bieber pozuje dla Calvina Kleina w samej bieliźnie. Reklama marki CK z początku 2015 roku z udziałem Biebera wzbudziła w sieci niemałe zamieszanie. Głównie dlatego, że nie wszyscy uwierzyli w to, że młody Kanadyjczyk jest tak dobrze zbudowany. Rok temu Justin pozował bez koszulki, ukazując swoje wytatuowane, wysportowane ciało oraz reklamując bokserki i jeansy CK. Towarzyszyła mu wówczas modelka Lara Stone i perkusja. Kampanię reklamową rozszerzono także o clip z udziałem tej dwójki, który dorobił się wielu przeróbek (Biebera naśladował np. pewien pies).

Wybór przez firmę Calvin Kleina na nowego ambasadora marki bożyszcza nastolatek, czyli piosenkarza Justina Biebera był strzałem w dziesiątkę. Nic więc dziwnego w tym, że Klein postanowił kontynuować współpracę z Justinem. Mimo wyśmiana tej kampanii przez niemal całą branżę i sugestie, że Bieber wypchał sobie bokserki skarpetkami czy też, że nieudolnie powiększono mu mięśnie na zdjęciach, opłaciło się CK postawić na tego rodzaju reklamę OOH. Marka zyskała ponad 3 miliony fanów w mediach społecznościowych, a sprzedaż produktów sporo wzrosła.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *