Kampania Onetu #WybieramyPrawdę

Kampania Onetu #WybieramyPrawdę

#WybieramyPrawdę to hasło nowej kampanii wizerunkowej Onetu  (Ringier Axel Springer Polska).  Siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi jest tematem przewodnim akcji. Za kampanię odpowiedzialny jest działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

Onet w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej #WybieramyPrawdę opowiada o wyższości prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia. Bez względu na to czy są to relacje koleżeńskie czy rodzinne, kreowanie własnego wizerunku w internecie, czy ma się 18 czy 80 lat, jest się kobietą czy mężczyzną, albo biednym lub bogatym – zawsze warto stawiać na prawdę.

Zespół redakcyjny Onetu przygotował wiele ciekawych artykułów, które można znaleźć na specjalnie przygotowanej stronie Prawda.onet.pl. Publikacje dotyczą różnych dziedzin życia. Można przeczytać o prawdzie i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich, a także w biznesie i polityce. Tą kampanią Onet chce skłonić odbiorców do refleksji nad prawdą i kłamstwem.

Na potrzeby kampanii powstały również 30- i 45-sekundowe spoty, w których bohaterowie prezentują m.in. w mediach społecznościowych wyidealizowane zdjęcia ze swojego życia, które znacznie odbiegają od tego, jak naprawdę wygląda ich życie. Inni z kolei zatajają prawdę przed najbliższymi.

Jak podkreśla Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska  celem nowej akcji jest wywołanie wśród odbiorców portalu przemyśleń dotyczących tego co jest realne, a co wymyślone, co jest faktem, a co coraz bardziej popularnym fake newsem, gdyż kłamstwo dotyczy każdego i w różny sposób dotyka ludzi. I chociaż kłamstwo często bywa łatwiejsze to autorzy kampanii wierzą w to, że tylko prawda może coś zmienić na lepsze.

Kampania wizerunkowa Onetu pojawi się również w telewizji, radiu, prasie, a także na nośnikach OOH i w kinach. Spoty będzie można obejrzeć na kanałach grupy TVN, w TV Puls na kanale Stopklatka, Kino Polska, Zoom TV, Kino TV oraz w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads. Dodatkowo kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. W akcję zaangażowane będą także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz „Newsweek”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Komputer Świat” i „Auto Świat”. Ale to nie wszystko. Kampania wizerunkowa #WybieramyPrawdę stawia także na działania niestandardowe, takie jak: live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku oraz plansze 360°.

Kampanię przygotował dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Bridge2Fun. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Flota Filmowa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.