Kampania UNICEF Polska na nośnikach zewnętrznych

Kampania UNICEF Polska na nośnikach zewnętrznych

Kampanie społeczne realizowane są przez różne organizacje. Aktualnie ważne inicjatywy w ochronie życia ludzkiego promuje UNICEF Polska pod hasłami „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”, aby wspierać najbardziej potrzebujących, zwłaszcza dzieci. Kampania realizowana jest przez firmę Stroer Media i obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz ekrany ledowe w wagonach Warszawskiego Metra. Ponadto w planach kampanii jest odpowiednio stargetowana reklama internetowa.

Działania rozpoczęły się 11 czerwca 2018 roku i potrwają kilka tygodni. Pierwszy raz hasła UNICEF Polska pojawia się w środkach warszawskiej komunikacji miejskiej, co ma zwrócić uwagę szczególnie młodszej części społeczeństwa na współczesne problemy. Ponadto kampania ma za zadanie skłaniać odbiorców do bezpośredniego działań, a jej celem jest zbiórka środków finansowych na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej. Nie w każdym kraju poziom usług medycznych jest wystarczający, co prowadzi do zgonów nowonarodzonych członków społeczeństwa.

Wszystkie kreacja graficzne oraz formy działania przygotowuje Stroer Media przy ścisłej współpracy z UNICEF Polska. Dzięki temu komunikat kampanii społecznej ma być spójny i jasny dla każdy odbiorcy. Firma Stroer ma doświadczenie w realizacji kampanii społecznych. Wcześniej współpracowała z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy przy informowaniu polskiego społeczeństwach o zasadach pierwszej pomocy. Poza tym wspólnie z National Geographic tworzyła kampanie dotyczące zwierząt zagrożonych wyginięciem.

Mając wiedzę na temat relacji społecznych i wpływu kampanii społecznych, zdecydowano się na nośniki reklamowe w przestrzeni publicznej, aby być bliżej odbiorców. Kampania z wykorzystaniem tradycyjnych ramek, nośników ledowych i billboardów ma trafić do jak największego grona odbiorców. Firma Ströer dysponuje systemem aż 1926 cyfrowych nośników w wagonach metra, co czyni ją liderem wśród polskich firm z branży DOOH. Przekaz wzmocniony będzie również działaniami w internecie, gdzie pojawiają się graficzne reklamy, informujące o trwającej akcji społecznej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.