Kampania Credit Agricole

Post Image

Bank Credit Agricole ruszył z dużą kampanią promującą swoje usługi. Akcja jest realizowana pod hasłem „cały bank dla Ciebie”, a twarzą kampanii został Dawid Podsiadło. Znany piosenkarz uśmiecha się na niej pod wąsem, a tuż obok widnieje hasło: „I ja szanuję taką chęć słuchania” oraz logo banku Crédit Agricole.

Czytaj dalej

Kampania marki Yellow

Nowość na rynku bananów! Lider branży stawia na zupełnie nową markę. Wiodący importer popularnych owoców, grupa ’’Citronex” przedstawia ’’Yellow”, czyli połączenie jakości i dostępności w miejscach codziennych zakupów.

Czytaj dalej

Kampania Warszawskiej Szkoły Reklamy

Aby reklama była skuteczna, musi wyróżniać się spośród setek innych, jakie konsumenci ogląda każdego dnia. Łatwo to osiągnąć, odwołując się do emocji odbiorców. Równie łatwo przesadzić, a wtedy kampania z wyrazistej zmienia się w niesmaczną. Powinni o tym dobrze wiedzieć specjaliści z Warszawskiej Szkoły Reklamy. Okazuje się jednak, że instytucja, która pretenduje do miana najlepszej […]

Czytaj dalej

Ciekawe kampanie reklamowe I połowy 2017 roku

Reklama nie jest wyłącznie narzędziem marketingowym, ale stała się oddzielnym gatunkiem, który oceniany jest w wielu kategoriach, do czego organizuje się nawet specjalnie dedykowane festiwale, np. w Cannes (festiwal Cannes Lions). Współczesne reklamy to krótkie historie, które mają sprzedać produkt, bazując na naszych emocjach, dlatego też ich fabuła coraz częściej porusza rozmaite problemy i kwestie, […]

Czytaj dalej

Kampania reklamowa Lidla z Darią Ładochą i Karolem Okrasą

Lidl już dawno przestał być jedynie dyskontem z produktami spożywczymi. Sieć prowadzi stronę z przepisami i poradami kuchennymi pt. „Kuchnia Lidla”, wydaje książki kulinarne, a w swoich kampaniach reklamowych kładzie nacisk na świeże produkty dostępne w tzw. ryneczku Lidla. Od kilku lat twarzami kampanii reklamowych są kucharze celebryci. Karol Okrasa jest obecny w nich już […]

Czytaj dalej

Nowa kampania olsztyńskiego Teatru Jaracza

  Od tygodnia we wszystkich mediach przewijają się nowe projekty plakatów, które Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie przygotował na nowy sezon, aby promować swoją działalność. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż pomysł, który został wykorzystany w promocji, budzi wiele kontrowersji.

Czytaj dalej

Najnowsza kampania reklamowa Dove

W najnowszej kampanii reklamowej marka Dove zwróciła uwagę na powszechne zjawisko, jakim jest krytyka wyglądu sportsmenek. Kampanię oparto na spotach oraz interaktywnych billboardach, gdzie rozmazane wizerunki znanych kobiet czynnie uprawiających sport mówią, iż jeśli skupiamy się na wyglądzie atletek, tak naprawdę ich nie widzimy. Dlatego Dove nawołuje: „Let`s change the story”, czyli „Zmieńmy historię”.

Czytaj dalej

Robert Lewandowski w kampanii Vistula na jesień 2016

Robert Lewandowski jest obecnie jednym z najsłynniejszych Polaków na świecie. Doskonała forma na piłkarskim boisku przekłada się na zainteresowanie różnych marek, które w osobie piłkarza widzą twarz kampanii reklamowej. Robert Lewandowski regularnie promuje usługi i produkty, np. T-Mobile, Head & Shoulders. W ostatnim czasie przedłużył kontrakt z marką Vistula.

Czytaj dalej

Kampania reklamowa marki Venus

Na początku lipca ruszyła nowa kampania reklamowa marki Venus, której hasłem jest: „Kobiety są z Venus. Venus jest z kobietami. Zrywamy ze schematami!”. Promowanymi produktami są te z trzech wiodących linii marki Venus, tj. pianki i żele do golenia, higiena intymna oraz balsamy do ciała.

Czytaj dalej

Kampania reklamowa najnowszej płyty Red Hot Chilli Peppers

Każda akcja promocyjna ma wywołać jak największe zamieszanie. Jej celem jest pobudzenie odbiorców i zwiększenie zainteresowania danym produktem lub usługą. Dotyczy to również promocji artystycznej. Przykładem ostatnio zrealizowanej nietypowej kampanii jest promocja najnowszej płyty Red Hot Chili Peppers „The Getaway”.

Czytaj dalej