Postrzeganie reklamy zewnętrznej według raportu Kantar Public
- 02
- styczeń
- 2019
Między 3 a 10 kwietnia 2018 roku odbyło się ogólnopolskie badanie opinii publicznej, przeprowadzone przez Kantar Public. Jego tematem było postrzeganie reklamy w przestrzeni publicznej. Badaniu poddano ogólnopolską próbę 1001 Polaków w wieku 18 i więcej lat, reprezentatywną ze względu na wiek, płeć oraz miejsce zamieszkania.
Czytaj dalejCzym są beacony?
- 28
- czerwiec
- 2018
Beacony to małe urządzenia, które emitują sygnał Bluetooth. Są nowością technologiczną i mimo że zdobywają centra handlowe największych miast, to w przemyśle czy logistyce są wciąż ciekawostką. Eksperci zakładają jednak, że szybko to się zmieni, gdyż pomysłów na ich wykorzystanie w różnych branżach jest wiele i niebawem mogą zastąpić inne typy nadajników.
Czytaj dalejMarketing sportowy
- 31
- styczeń
- 2018
Definicja marketingu sportowego została opracowana w 1979 roku przez Jeffreya L. Keslera, który zamieścił ją w amerykańskim czasopiśmie branżowym o tematyce marketingowej „Advertising Age”. Pierwsza definicja określa, iż „marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów i usług. Te działania realizowane są […]
Czytaj dalejReklama POS (point of sale)
- 29
- grudzień
- 2017
Reklama POS (point of sale), a właściwie POSM (point of sale materials), to materiały marketingowe, których celem jest wsparcie sprzedaży bezpośrednio w miejscu dokonywania zakupu albo w jego pobliżu. Obejmują wszystkie nośniki typu BTL (below the line). Oznacza to ogół działań reklamowych, nie mieszczących się w definicji środków masowego przekazu.
Czytaj dalejDruk solwentowy
- 20
- kwiecień
- 2017
Druk wielkoformatowy zdominował dotychczas rynek reklamy zewnętrznej. Reklamodawcy wybierają ten sposób reklamy bardzo często. Reklama wielkoformatowa dociera do dużej grupy odbiorców i ma masowy zasięg. Reklama ta daje gwarancję rozpoznawalności danej marki czy produktu. Reklamy w dużym formacie to najczęściej billboardy, banery, plakaty oraz kasetony.
Czytaj dalejOryginalne formy reklamy zewnętrznej
- 15
- marzec
- 2016
Nie od dziś wiadomo, że reklama stanowi dźwignię handlu, a to jak konsumenci odbierają prezentowaną w przekazie reklamowym markę, determinuje ich wyobrażenie na jej temat. Efektywna sprzedaż jakiejkolwiek oferty bez przeprowadzenia kompleksowej kampanii reklamowej jest w zasadzie niemożliwa.
Czytaj dalejCechy skutecznego billboardu
- 15
- luty
- 2016
Na sukces każdego przedsięwzięcia, oprócz rzetelnego realizowania założonego planu biznesowego, ogromny wpływ ma skutecznie przeprowadzona kampania marketingowa. Nie od dziś wiadomo, że dobra reklama stanowi dźwignię handlu, a rozpoznawalność marki proponującej daną usługę lub asortyment produktów jest równie ważna (a może nawet ważniejsza), jak przygotowana przez nią oferta.
Czytaj dalejMożliwości OOH w galeriach handlowych
- 27
- listopad
- 2015
Odgrywająca coraz większe znaczenie na rynku reklamy w Polsce reklama zewnętrzna, dzięki różnorodnym formom przekazu, pozwala na dotarcie do coraz większej liczby odbiorców. Charakter i rodzaj wykorzystywanych przez nią nośników umożliwia ekspozycję treści reklamowych, skierowanych do docelowej grupy odbiorców, w zasadzie w każdym miejscu przestrzeni publicznej. Oprócz najczęściej kojarzonych z outdoorem billboardów i reklam wielkopowierzchniowych, […]
Czytaj dalejBillboard oczyszczający powietrze – outdoor zaangażowany w Peru
- 17
- listopad
- 2015
Reklama zewnętrzna, kojarząca się zazwyczaj z wielkoformatowy nośnikami, zamontowanymi najczęściej na elewacjach budynków lub z billboardami ustawianymi w pobliżu dróg szybkiego ruchu powoli ustępuje miejsca nowoczesnemu outdoorowi, wykorzystującemu najnowsze zdobycze techniki.
Czytaj dalejCzas na reklamę świąteczną
- 06
- listopad
- 2015
Święta są znakomitym czasem do wybaczania sobie krzywd, spotkania się z dawno niewidzianą rodziną, a także do – zareklamowania swojego produktu i to nawet na dużo czasu przed tym szczególnym okresem. Firmy, które decydują się na uwzględnienie tematyki świątecznej w swoich reklamach liczą na zwiększony zysk, gdyż wielu z nas ulega temu opartemu na magii […]
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy