Agencje reklamowe i PR przechodzą na pracę zdalną
- 14
- maj
- 2020
Większość agencji marketingowych i public relations w pełni na pracę zdalną przeszło już w połowie marca, zgodnie z zaleceniami rządu. Obecnie trudno ocenić, czy taki trend utrzyma się także po pandemii. Według analityków, oszczędności związane z trybem home office mogą przekonać pracodawców do przekierowania niektórych pracowników do stałej pracy zdalnej.
Czytaj dalejStrategie marketingowe marek podczas pandemii koronawirusa
- 17
- kwiecień
- 2020
Obecna sytuacja wymusiła na wielu firmach zmianę strategii. Większość z nich zdecydowała się na to, aby wykorzystać potencjał działań online. Promocja biznesu w sieci, sprzedaż wysyłkowa, dzielenie się merytoryczną wiedzą – to tylko nieliczne z pomysłów, które wykorzystują przedsiębiorstwa, aby przetrwać ten trudny okres. Zmienił się również sposób konstrukcji reklam – skończyło się namawianie […]
Czytaj dalejJak epidemia koronawirusa może wpłynąć na sektor mediów i reklamy?
- 09
- marzec
- 2020
Wirus COVID-19 wzbudza panikę i strach wśród społeczeństwa. Warto jednak spojrzeć na szerszą perspektywę, której to skutki odczuje nie tylko światowy handel, ale i inne gałęzie – między innymi sektor mediów i reklamy. Specjaliści prognozują, że zmiany spowodowane wirusem będą dotykać nie tylko kin i teatrów, w których to sprzedaż biletów cyklicznie spada, ale także […]
Czytaj dalejKoniec z agresywną reklamą zewnętrzną w Warszawie. Uchwała krajobrazowa przegłosowana
- 17
- luty
- 2020
16 stycznia 2020 roku została przegłosowana przez warszawskich radnych Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń. Co to oznacza dla rynku reklamy zewnętrznej? Czy już nigdy nie zobaczymy bilbordu reklamowego w centrum stolicy?
Czytaj dalejPodsumowanie 2019 r. w reklamie zewnętrznej
- 16
- styczeń
- 2020
OOH jest wszędzie. Z tą formą marketingu spotykamy się codziennie – na przystankach, jadąc autem czy idąc po galerii. Reklama zewnętrzna to aktualnie nieodłączny element życia każdego człowieka. Jest wpisana w prawie każde wyjście z domu. Najważniejsza jest jednak dla osób, które z nią pracują. Jak rok 2019 minął marketingowcom zajmującym się OOH?
Czytaj dalejMORE (Miejskie Okna REklamowe)
- 14
- październik
- 2019
Nowe i ciekawe sposoby reklamowania produktów i usług są silnie poszukiwane przez reklamodawców. Odbiorcy szybko uodporniają się na kolejne metody reklamy, dlatego odświeżona i nietypowa forma zawsze zwraca uwagę. Przykładem nowej opcji na reklamowanie są nośniki MORE, czyli Miejskie Okna Reklamowe. Wykorzystywać się tutaj będzie atrakcyjne wizualnie witryny sklepowe i restauracyjne.
Czytaj dalejWiększe wydatki na reklamę zewnętrzną
- 25
- wrzesień
- 2019
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w poprzednim kwartale o 4,2%, a łączne wydatki na ten cel wyniosły 160,8 mln zł. Dane dotyczące wydatków na reklamę outdoorową przedstawiła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
Czytaj dalejTrend body positive w kampaniach marek odzieżowych
- 18
- czerwiec
- 2019
Kult piękna to znak rozpoznawczy naszych czasów. Talia osy, idealne ciała bez cellulitu i rozstępów, doskonale wydepilowane nogi, pachy, a nawet ręce, perfekcyjny makijaż i fryzura prosto z salonu. Rzeczywistość jest jednak inna, a kobiety są różne. W odpowiedzi na wykreowane ideały powstał ruch body positive, którego ideą jest życie w zgodzie z samym sobą […]
Czytaj dalejPostrzeganie reklamy zewnętrznej według raportu Kantar Public
- 02
- styczeń
- 2019
Między 3 a 10 kwietnia 2018 roku odbyło się ogólnopolskie badanie opinii publicznej, przeprowadzone przez Kantar Public. Jego tematem było postrzeganie reklamy w przestrzeni publicznej. Badaniu poddano ogólnopolską próbę 1001 Polaków w wieku 18 i więcej lat, reprezentatywną ze względu na wiek, płeć oraz miejsce zamieszkania.
Czytaj dalejPrognozy dla polskiego rynku reklamy
- 06
- listopad
- 2018
Od początku roku utrzymuje się wysoki popyt na czas reklamowy w nowych mediach oraz telewizji. Znacznie wzrosło też zainteresowanie reklamą radiową. Według prognozy agencji mediowej Zenith w trzecim kwartale 2018 r. wydatki reklamowe w Polsce wyniosą ponad 7,5 miliarda złotych. Oznacza to, że wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie o 6,6%.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy