Trendy w reklamie OOH
- 06
- czerwiec
- 2016
Reklama zewnętrzna zyskuje na coraz większym znaczeniu wśród twórców kampanii marketingowych. Wykorzystywana niegdyś jako uzupełnienie innych form reklamy, dzisiaj nierzadko stanowi podstawę realizowanych akcji promujących.
Czytaj dalejSklepy typu pop-up
- 02
- czerwiec
- 2016
Reklama zewnętrzna, kojarzona jeszcze do niedawna z mało estetycznymi billboardami umieszczonymi wzdłuż dróg szybkiego ruchu lub z wielkimi płachtami reklamowymi przysłaniającymi elewację budynków mieszkalnych, odchodzi w zapomnienie. Dzisiejszy outdoor wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i kreatywne podejście do marketingu.
Czytaj dalejInteraktywna reklama Princessy
- 30
- marzec
- 2016
Czy niewielki, pokryty czekoladą wafelek może osłodzić nam dzień? Tak! I to nie tylko po zjedzeniu go, ale także kiedy przemawia damskim głosem, umilając nam czas w oczekiwaniu na autobus. Ta niezwykła kampania reklamy zewnętrznej miała miejsce we Wrocławiu na początku lutego 2016 r. Pomysłodawcami niezwykłego ambientu była marka Nestle, promująca swoje słodkie przysmaki, czyli […]
Czytaj dalejJustin Bieber promuje Calvina Kleina
- 03
- marzec
- 2016
Gwiazdy w reklamie to nie nowość, dlatego też marka musi naprawdę się postarać, żeby to właśnie jej kampania była tą, o której się mówi. Rok temu w swoją nową kampanie reklamową producent bielizny i jeansów Calvin Klein zaangażował najgorętsze osoby ze świata muzyki i modelingu, w tym m.in. idola nastolatek – Justina Biebera.
Czytaj dalejKawiarnia w tramwaju od Tchibo
- 17
- grudzień
- 2015
Najlepsza reklama to ta, która potrafi wyjść do klienta – i to dosłownie! Ta właśnie myśl przewodnia towarzyszyła twórcom kampanii OOH marki Tchibo, kiedy zdecydowali się oni na wypuszczenie w samo centrum stolicy mobilnej kawiarni Tchibo. Kampanię zrealizowano w październiku, listopadzie oraz na początku grudnia tego roku.
Czytaj dalejMarketingowa gorączka Star Wars
- 08
- grudzień
- 2015
Wyczekiwanym przez miliony fanów na całym świecie wydarzeniem jest premiera najnowszej części galaktycznej sagi „Star Wars: Przebudzenie mocy”. Składająca się z siedmiu epizodów opowieść o gwiezdnych wojownikach swoją historię rozpoczęła w 1977 roku, premierą pierwszej części (chronologicznie czwartej), pod tytułem „Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja”.
Czytaj dalejKampania „Dbaj o naturę, tak jak ona dba o Ciebie”
- 22
- wrzesień
- 2015
Końcówka lata stanowi doskonałą okazję do przeprowadzenia przeglądu dotychczas prowadzonych działań, również w obszarze reklamy zewnętrznej. Jak wiadomo, specyfika outdooru odnosi się do umieszczania przekazu reklamowego prowadzonej kampanii marketingowej lub społecznej na nośnikach zewnętrznych, takich jak billboard, tablica reklamowa, citylight czy telebim.
Czytaj dalejJak promują się polskie miasta?
- 28
- sierpień
- 2015
Polskie miasta szukają różnych sposobów na promocję – decydują się na organizację prestiżowych zawodów, festiwali, aktywnie angażują się w międzynarodowe projekty lub wchodzą w kooperację z miastami partnerskimi.
Czytaj dalejMagia latania wg British Airways
- 23
- kwiecień
- 2015
Aby przekonać do siebie i zainteresować potencjalnych klientów, coraz więcej firm pragnie „pokazać się” za pomocą nietuzinkowych reklam. Standardowe billboardy, choć całkiem skuteczne przechodzą już do lamusa. Co znaczy reklama zewnętrzna sięgająca wyżej pokazały nam w 2014 roku linie lotnicze British Airways.
Czytaj dalejPZU mówi STOP wariatom drogowym
- 01
- kwiecień
- 2015
Zaciekawienie odbiorcy wydaje się być najlepszym sposobem na sprzedaż produktu. Dlatego też wielu reklamodawców stawia w swoich kampaniach właśnie na zaskakujący element, który zakorzeni się gdzieś w podświadomości potencjalnego klienta i skusi go do nabycia produktu danej marki.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy