Interaktywna reklama Princessy

Czy niewielki, pokryty czekoladą wafelek może osłodzić nam dzień? Tak! I to nie tylko po zjedzeniu go, ale także kiedy przemawia damskim głosem, umilając nam czas w oczekiwaniu na autobus. Ta niezwykła kampania reklamy zewnętrznej miała miejsce we Wrocławiu na początku lutego 2016 r. Pomysłodawcami niezwykłego ambientu była marka Nestle, promująca swoje słodkie przysmaki, czyli […]

Czytaj dalej

Justin Bieber promuje Calvina Kleina

Gwiazdy w reklamie to nie nowość, dlatego też marka musi naprawdę się postarać, żeby to właśnie jej kampania była tą, o której się mówi. Rok temu w swoją nową kampanie reklamową producent bielizny i jeansów Calvin Klein zaangażował najgorętsze osoby ze świata muzyki i modelingu, w tym m.in. idola nastolatek – Justina Biebera.

Czytaj dalej

Kawiarnia w tramwaju od Tchibo

Najlepsza reklama to ta, która potrafi wyjść do klienta – i to dosłownie! Ta właśnie myśl przewodnia towarzyszyła twórcom kampanii OOH marki Tchibo, kiedy zdecydowali się oni na wypuszczenie w samo centrum stolicy mobilnej kawiarni Tchibo. Kampanię zrealizowano w październiku, listopadzie oraz na początku grudnia tego roku.

Czytaj dalej

Marketingowa gorączka Star Wars

Wyczekiwanym przez miliony fanów na całym świecie wydarzeniem jest premiera najnowszej części galaktycznej sagi „Star Wars: Przebudzenie mocy”. Składająca się z siedmiu epizodów opowieść o gwiezdnych wojownikach swoją historię rozpoczęła w 1977 roku, premierą pierwszej części (chronologicznie czwartej), pod tytułem „Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja”.

Czytaj dalej

PZU mówi STOP wariatom drogowym

Zaciekawienie odbiorcy wydaje się być najlepszym sposobem na sprzedaż produktu. Dlatego też wielu reklamodawców stawia w swoich kampaniach właśnie na zaskakujący element, który zakorzeni się gdzieś w podświadomości potencjalnego klienta i skusi go do nabycia produktu danej marki.

Czytaj dalej

Kontrowersyjna kampania reklamowa marki Bartek

Ciąża jest tematem bardzo delikatnym, przez co wzbudza wiele kontrowersji w reklamie. Nie jest ona najlepszym przedmiotem marketingu, szczególnie jeśli nie jest ona związana z produktem przeznaczonym stricte dla przyszłych matek. Pomimo tego polska dziecięca firma obuwnicza BARTEK w kwietniu 2014 roku postawiła na kampanię reklamową opartą właśnie na planowaniu rodziny. Hasło reklamowe brzmiało: „Przez […]

Czytaj dalej

Nieperfekcyjna kampania Victoria’s Secret

Idealne ciało to marzenie niemal każdej kobiety, choć ciężko jest znaleźć uniwersalne kształty, które będą podobać się wszystkim. W październiku tego roku marka bieliźniarska Victoria’s Secret spróbowała ukierunkować ten ideał w stronę pań występujących w kampanii pt. „The Perfect Body” . Ta perfekcja nie spodobała się jednak kobiecemu odbiorcy tego outdooru, wywołując dużo kontrowersji wokół […]

Czytaj dalej

Kontrowersja nie zawsze się opłaca. House już to wie

Post Image

Niestety to nie wysoki nakład pieniężny czy dobre chęci wykonawcy i inwestora decydują o sukcesie kampanii reklamowej. Zdarzają się próby wypromowania danego produktu, które już od samego początku skazane są na porażkę. Jedną z takich, krytykowanych kampanii reklamy zewnętrznej była kampania Virginity House z 2008 roku.

Czytaj dalej

Deszczowa kampania biura D-reizen

Post Image

Dwa lata temu holenderska agencja turystyczna D-reizen wpadła na pomysł inspirującej kampanii reklamowej, dzięki której chciała pokazać, że lekiem dla wszystkich zestresowanych ludzi mogą być dłuższe niż do tej pory wakacje.

Czytaj dalej

„Tarczyn – swoją drogą” największą kampanią reklamową w historii marki

Post Image

W 2013 roku ruszyła nowa, nietypowa kampania reklamy zewnętrznej firmy Tarczyn, produkującej soki i napoje owocowe. Zgodnie z hasłem przewodnim „Swoją drogą” marka ta znów pokazała swoje nietuzinkowe myślenie oraz dwa nowe, wakacyjne i niezmienne dobre smaki napojów.

Czytaj dalej