Udział nośników cyfrowych w reklamie zewnętrznej
- 24
- Luty
- 2017

Reklama zewnętrzna to stale popularna forma reklamy, dlatego tak jak inne rodzaje, dopasowuje się do współczesnych standardów. Z tego powodu coraz częściej przestrzeń publiczną wypełniają nie tylko tradycyjne, drukowane billboardy, ale również nośniki elektroniczne, których przekaz jest silniejszy i daje większe możliwości na zaprezentowanie danego produktu. Nośniki cyfrowe w Polsce nie są jeszcze tak często […]
Czytaj dalejRok 2016 w reklamie zewnętrznej
- 19
- Styczeń
- 2017

W dobie rozwoju reklamy internetowej inne formy zdają się być mniej znaczące. Jednak podsumowując rok 2016 okazuje się, że outdoor ma się bardzo dobrze, a zainteresowanie reklamą zewnętrzną stale rośnie.
Czytaj dalejUstawa krajobrazowa – do zmiany?
- 25
- Listopad
- 2016

Ustawa krajobrazowa dotyczy nie tylko krajobrazu jako takiego, ale również reklamy zewnętrznej i jej nośników. Obecnie obowiązująca ustawa została uchwalona już ponad rok temu. Zgodnie z nią, ustalaniem zasad dotyczących nośników reklamowych miały się odtąd zajmować lokalne władze. Podjęły one prace nad stworzeniem własnych kodeksów reklamowych. Od tej pory miały one prawo decydować o lokalizacji […]
Czytaj dalejBadanie rynku Digital OOH organizowane przez firmę MyLED
- 28
- Październik
- 2016

W sierpniu br. firma MyLED, zajmująca się na co dzień integracją cyfrowych nośników DOOH, rozpoczęła pierwsze tego typu w Polsce badanie rynku reklamy digital OOH. Jego wyniki mają zostać opublikowane już na jesieni, w szczegółowym raporcie omawiającym między innymi aktualną sytuację oraz perspektywy rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w naszym kraju.
Czytaj dalejSytuacja na rynku reklamy zewnętrznej w I połowie 2016 r.
- 02
- Wrzesień
- 2016

Pierwszy kwartał 2016 roku był bardzo udany pod względem wydatków dla branży handlowej. To właśnie ten sektor głównie przyczynił się do tego, że rynek reklamy wzrósł aż o 3,2%, czyli 53 mln złotych.
Czytaj dalejReklama zewnętrzna rośnie w siłę
- 18
- Maj
- 2016

Jak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i Domu Mediowego Starlink, wartość rynku reklamy OOH wzrosła w pierwszym kwartale 2016 roku o 5% w stosunku do pierwszego kwartału roku ubiegłego.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Wiadomości
- Zewnętrzne strategie reklamowe
Najnowsze komentarze
- Arek o Inteligentne reklamy – przyszłość OOH
- Aniela, doradzca klienta o Ile kosztuje reklama zewnętrzna?
- plakaty na ścianę - NUNU BABA o Pierwsze kroki plakatu na świecie
- Patrycja o Jaka jest najbardziej opłacalna forma reklamy zewnętrznej?
- Patryk Wam o Jaka jest najbardziej opłacalna forma reklamy zewnętrznej?