Projekt badawczy Outdoor Track
- 09
- luty
- 2016
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Billboard-Banner-evgeny-atamanenko-90.jpg)
Jedną z coraz prężniej rozwijających się w Polsce form reklamy jest outdoor – reklama zewnętrzna (out-of-home), wykorzystująca nośniki przekazu, zlokalizowane w szeroko pojętej przestrzeni publicznej. Podkreślanymi zaletami reklamy outdoorowej są nieograniczony zasięg przekazu oraz różnorodność wykorzystywanych środków ekspozycji.
Czytaj dalejPopularne formy reklamy zewnętrznej
- 01
- luty
- 2016
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Blank-Billboard-48983822-90.jpg)
Reklama outdoorowa swoją popularność zawdzięcza dwóm cechom: wysokiej częstotliwości kontaktów z przekazem, wynikającej z umieszczenia w przestrzeni publicznej wielu nośników i prostego przedstawienia produktu, bazującego na nośnych symbolach oraz chwytliwych hasłach. Dlatego też nośniki outdoorowe stanowią jeden z najważniejszych, najstarszych i najpopularniejszych środków promocji.
Czytaj dalejZaufanie do reklamy zewnętrznej
- 25
- styczeń
- 2016
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Piccadilly-Circus-MikeCphoto-90.jpg)
Hasło głoszące, że reklama stanowi dźwignię handlu na stałe wpisało się, nie tylko w branżowy, ale również w powszechnie używany język. Nie od dziś wiadomo, że najlepszy produkt lub usługa nie obronią się same – zwłaszcza przy wprowadzaniu nowej oferty na rynek, niezbędna jest realizacja intensywnych działań promujących.
Czytaj dalejNajbardziej dochodowe formy reklamy zewnętrznej
- 18
- styczeń
- 2016
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Blank-Billboard-489838221-90.jpg)
Outdoor, jeszcze niedawno uważany za formę wspomagającą realizację kampanii reklamowych, zyskuje coraz większe znaczenie jako samodzielny rodzaj reklamy. Szeroki wybór nośników: od tradycyjnych billboardów i reklam wielkopowierzchniowych, przez telebimy, ekrany LED, reklamy umieszczane w środkach transportu, reklamy ambientowe, po nowoczesne nośniki digitalne, a także w zasadzie nieograniczony zasięg (przekaz dostępny jest o każdej porze dnia […]
Czytaj dalejPerspektywy reklamy zewnętrznej na 2016 rok
- 12
- styczeń
- 2016
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Advertising-Customer-Product-rawpixel_com-90.jpg)
Do niedawna reklama zewnętrzna utożsamiana była jedynie z przypadkowo rozwieszonymi na płotach banerami lub nieciekawymi billboardami, ustawionymi przy drogach wyjazdowych/wjazdowych do większych miejscowości. Ostatnie lata pokazują jednak, że ten sektor reklamy zdobywa coraz większą popularność i coraz większe znaczenie w prowadzeniu rozbudowanych kampanii marketingowych.
Czytaj dalejKryteria wyboru reklamy
- 11
- grudzień
- 2015
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/ooh-90.jpg)
Planowanie kampanii reklamowej wymaga dokładnego przemyślenia rezultatów, jakie ostatecznie chcemy osiągnąć oraz wszystkich czynników, wpływających na efekt końcowy: docelowej grupy odbiorców, obszaru oddziaływania i zasięgu reklamy, czasu trwania kampanii, a także jej formy.
Czytaj dalejUdział OOH w rynku reklamy
- 24
- listopad
- 2015
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Blank-Billboard-48983822-90.jpg)
Początków reklamy zewnętrznej możemy upatrywać już w starożytnym Egipcie, gdzie przepisy prawa miejscowego „publikowane” były na skalnych obeliskach. Na przestrzeni kolejnych wieków, wraz z rozwojem wynalazków można by dopatrywać się także rozwoju różnych form przedstawiania haseł reklamowych
Czytaj dalejReklama zewnętrzna a inne formy reklamy
- 29
- październik
- 2015
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Blank-Billboard-At-Night-Casanowe-90.jpg)
Reklama zewnętrzna Jest to bardzo popularna i chętnie stosowana forma reklamy, która, dzięki rozwojowi najnowszych technologii, daje wiele możliwości.
Czytaj dalejTrendy w projektowaniu opakowań
- 23
- październik
- 2015
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Small-Gift-Box-With-Ribbon-Bow-50362004-90.jpg)
Jak w każdej dziedzinie również w projektowaniu opakowań możemy mówić o pewnych trendach. Rynek dość dynamicznie reaguje na potrzeby i gusta klientów oraz zmiany na rynku. Jakie główne kierunki rozwoju możemy wytyczyć w tej branży?
Czytaj dalejJak Gdańsk chce walczyć z reklamami w mieście?
- 19
- październik
- 2015
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-Top-view-on-Gdansk-PHOTOCREO-Michal-Bednarek-90.jpg)
Wprowadzona kilka miesięcy temu ustawa krajobrazowa nadal nie pozostaje bez echa. Kolejne regulacje stają się przyczynkiem do dyskusji na temat zasadności wdrażanych przez poszczególne samorządy rozwiązań oraz przyszłości reklamy zewnętrznej w Polsce. Część z gmin, jeszcze przed wejściem w życie nowych przepisów, prowadziła akcje, mające na celu ochronę krajobrazu miejskiego. Jednym z takich przykładów jest […]
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy