Wzrost patriotyzmu konsumenckiego w czasie pandemii

Pojęcie patriotyzmu konsumenckiego odnosi się do chęci wspierania polskiej gospodarki poprzez zakup produktów od producentów krajowych. W czasach pandemii koronawirusa obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania produktami krajowymi wśród konsumentów. Jakie są tego przyczyny i które polskie produkty najchętniej wybieramy?

Czytaj dalej

Nastroje konsumenckie Polaków

Jak wynika z badania Barometru Nastrojów Konsumenckich, te są najniższe od lat. Czy wpływ na to ma pandemia koronawirusa?

Czytaj dalej

Trendy konsumenckie według badania firmy Kantar

Kiedy świat zaczął zmieniać się w wyniku pandemii koronawirusa, zewsząd słychać było pytanie o to, kiedy znowu będzie normalnie. Całkowity powrót do świata sprzed kilku miesięcy jest już niemożliwy. Firma Kantar przeprowadziła serię badań, na podstawie których zidentyfikowała trzy główne trendy konsumenckie. Jaka według nich będzie „nowa normalność”?

Czytaj dalej

Agencje reklamowe i PR przechodzą na pracę zdalną

Większość agencji marketingowych i public relations w pełni na pracę zdalną przeszło już w połowie marca, zgodnie z zaleceniami rządu. Obecnie trudno ocenić, czy taki trend utrzyma się także po pandemii. Według analityków, oszczędności związane z trybem home office mogą przekonać pracodawców do przekierowania niektórych pracowników do stałej pracy zdalnej.

Czytaj dalej

Strategie marketingowe marek podczas pandemii koronawirusa

Post Image

  Obecna sytuacja wymusiła na wielu firmach zmianę strategii. Większość z nich zdecydowała się na to, aby wykorzystać potencjał działań online. Promocja biznesu w sieci, sprzedaż wysyłkowa, dzielenie się merytoryczną wiedzą – to tylko nieliczne z pomysłów, które wykorzystują przedsiębiorstwa, aby przetrwać ten trudny okres. Zmienił się również sposób konstrukcji reklam – skończyło się namawianie […]

Czytaj dalej

Jak epidemia koronawirusa może wpłynąć na sektor mediów i reklamy?

Wirus COVID-19 wzbudza panikę i strach wśród społeczeństwa. Warto jednak spojrzeć na szerszą perspektywę, której to skutki odczuje nie tylko światowy handel, ale i inne gałęzie – między innymi sektor mediów i reklamy. Specjaliści prognozują, że zmiany spowodowane wirusem będą dotykać nie tylko kin i teatrów, w których to sprzedaż biletów cyklicznie spada, ale także […]

Czytaj dalej

Koniec z agresywną reklamą zewnętrzną w Warszawie. Uchwała krajobrazowa przegłosowana

16 stycznia 2020 roku została przegłosowana przez warszawskich radnych Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń. Co to oznacza dla rynku reklamy zewnętrznej? Czy już nigdy nie zobaczymy bilbordu reklamowego w centrum stolicy?

Czytaj dalej

Podsumowanie 2019 r. w reklamie zewnętrznej

OOH jest wszędzie. Z tą formą marketingu spotykamy się codziennie – na przystankach, jadąc autem czy idąc po galerii. Reklama zewnętrzna to aktualnie nieodłączny element życia każdego człowieka. Jest wpisana w prawie każde wyjście z domu. Najważniejsza jest jednak dla osób, które z nią pracują. Jak rok 2019 minął marketingowcom zajmującym się OOH?

Czytaj dalej

MORE (Miejskie Okna REklamowe)

Nowe i ciekawe sposoby reklamowania produktów i usług są silnie poszukiwane przez reklamodawców. Odbiorcy szybko uodporniają się na kolejne metody reklamy, dlatego odświeżona i nietypowa forma zawsze zwraca uwagę. Przykładem nowej opcji na reklamowanie są nośniki MORE, czyli Miejskie Okna Reklamowe. Wykorzystywać się tutaj będzie atrakcyjne wizualnie witryny sklepowe i restauracyjne.

Czytaj dalej

Większe wydatki na reklamę zewnętrzną

Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w poprzednim kwartale o 4,2%, a łączne wydatki na ten cel wyniosły 160,8 mln zł. Dane dotyczące wydatków na reklamę outdoorową przedstawiła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Czytaj dalej