Kampania reklamowa Lidla z Darią Ładochą i Karolem Okrasą

Lidl już dawno przestał być jedynie dyskontem z produktami spożywczymi. Sieć prowadzi stronę z przepisami i poradami kuchennymi pt. „Kuchnia Lidla”, wydaje książki kulinarne, a w swoich kampaniach reklamowych kładzie nacisk na świeże produkty dostępne w tzw. ryneczku Lidla. Od kilku lat twarzami kampanii reklamowych są kucharze celebryci. Karol Okrasa jest obecny w nich już […]

Czytaj dalej

Udział nośników cyfrowych w reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna to stale popularna forma reklamy, dlatego tak jak inne rodzaje, dopasowuje się do współczesnych standardów. Z tego powodu coraz częściej przestrzeń publiczną wypełniają nie tylko tradycyjne, drukowane billboardy, ale również nośniki elektroniczne, których przekaz jest silniejszy i daje większe możliwości na zaprezentowanie danego produktu. Nośniki cyfrowe w Polsce nie są jeszcze tak często […]

Czytaj dalej

Rok 2016 w reklamie zewnętrznej

W dobie rozwoju reklamy internetowej inne formy zdają się być mniej znaczące. Jednak podsumowując rok 2016 okazuje się, że outdoor ma się bardzo dobrze, a zainteresowanie reklamą zewnętrzną stale rośnie.

Czytaj dalej

Ustawa krajobrazowa – do zmiany?

Ustawa krajobrazowa dotyczy nie tylko krajobrazu jako takiego, ale również reklamy zewnętrznej i jej nośników. Obecnie obowiązująca ustawa została uchwalona już ponad rok temu. Zgodnie z nią, ustalaniem zasad dotyczących nośników reklamowych miały się odtąd zajmować lokalne władze. Podjęły one prace nad stworzeniem własnych kodeksów reklamowych. Od tej pory miały one prawo decydować o lokalizacji […]

Czytaj dalej

Badanie rynku Digital OOH organizowane przez firmę MyLED

W sierpniu br. firma MyLED, zajmująca się na co dzień integracją cyfrowych nośników DOOH, rozpoczęła pierwsze tego typu  w Polsce badanie rynku reklamy digital OOH.  Jego wyniki mają zostać opublikowane już na jesieni, w szczegółowym raporcie omawiającym między innymi aktualną sytuację oraz perspektywy rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w naszym kraju.

Czytaj dalej

Nowa kampania olsztyńskiego Teatru Jaracza

  Od tygodnia we wszystkich mediach przewijają się nowe projekty plakatów, które Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie przygotował na nowy sezon, aby promować swoją działalność. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż pomysł, który został wykorzystany w promocji, budzi wiele kontrowersji.

Czytaj dalej

Sytuacja na rynku reklamy zewnętrznej w I połowie 2016 r.

Pierwszy kwartał 2016 roku był bardzo udany pod względem wydatków dla branży handlowej. To właśnie ten sektor głównie przyczynił się do tego, że rynek reklamy wzrósł aż o 3,2%, czyli 53 mln złotych.

Czytaj dalej

Najnowsza kampania reklamowa Dove

W najnowszej kampanii reklamowej marka Dove zwróciła uwagę na powszechne zjawisko, jakim jest krytyka wyglądu sportsmenek. Kampanię oparto na spotach oraz interaktywnych billboardach, gdzie rozmazane wizerunki znanych kobiet czynnie uprawiających sport mówią, iż jeśli skupiamy się na wyglądzie atletek, tak naprawdę ich nie widzimy. Dlatego Dove nawołuje: „Let`s change the story”, czyli „Zmieńmy historię”.

Czytaj dalej

Robert Lewandowski w kampanii Vistula na jesień 2016

Robert Lewandowski jest obecnie jednym z najsłynniejszych Polaków na świecie. Doskonała forma na piłkarskim boisku przekłada się na zainteresowanie różnych marek, które w osobie piłkarza widzą twarz kampanii reklamowej. Robert Lewandowski regularnie promuje usługi i produkty, np. T-Mobile, Head & Shoulders. W ostatnim czasie przedłużył kontrakt z marką Vistula.

Czytaj dalej

Kampania reklamowa najnowszej płyty Red Hot Chilli Peppers

Każda akcja promocyjna ma wywołać jak największe zamieszanie. Jej celem jest pobudzenie odbiorców i zwiększenie zainteresowania danym produktem lub usługą. Dotyczy to również promocji artystycznej. Przykładem ostatnio zrealizowanej nietypowej kampanii jest promocja najnowszej płyty Red Hot Chili Peppers „The Getaway”.

Czytaj dalej