Sklepy typu pop-up

Reklama zewnętrzna, kojarzona jeszcze do niedawna z mało estetycznymi billboardami umieszczonymi wzdłuż dróg szybkiego ruchu lub z wielkimi płachtami reklamowymi przysłaniającymi elewację budynków mieszkalnych, odchodzi w zapomnienie. Dzisiejszy outdoor wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i kreatywne podejście do marketingu.

Czytaj dalej

Interaktywna reklama Princessy

Czy niewielki, pokryty czekoladą wafelek może osłodzić nam dzień? Tak! I to nie tylko po zjedzeniu go, ale także kiedy przemawia damskim głosem, umilając nam czas w oczekiwaniu na autobus. Ta niezwykła kampania reklamy zewnętrznej miała miejsce we Wrocławiu na początku lutego 2016 r. Pomysłodawcami niezwykłego ambientu była marka Nestle, promująca swoje słodkie przysmaki, czyli […]

Czytaj dalej

Justin Bieber promuje Calvina Kleina

Gwiazdy w reklamie to nie nowość, dlatego też marka musi naprawdę się postarać, żeby to właśnie jej kampania była tą, o której się mówi. Rok temu w swoją nową kampanie reklamową producent bielizny i jeansów Calvin Klein zaangażował najgorętsze osoby ze świata muzyki i modelingu, w tym m.in. idola nastolatek – Justina Biebera.

Czytaj dalej

Kawiarnia w tramwaju od Tchibo

Najlepsza reklama to ta, która potrafi wyjść do klienta – i to dosłownie! Ta właśnie myśl przewodnia towarzyszyła twórcom kampanii OOH marki Tchibo, kiedy zdecydowali się oni na wypuszczenie w samo centrum stolicy mobilnej kawiarni Tchibo. Kampanię zrealizowano w październiku, listopadzie oraz na początku grudnia tego roku.

Czytaj dalej

Marketingowa gorączka Star Wars

Wyczekiwanym przez miliony fanów na całym świecie wydarzeniem jest premiera najnowszej części galaktycznej sagi „Star Wars: Przebudzenie mocy”. Składająca się z siedmiu epizodów opowieść o gwiezdnych wojownikach swoją historię rozpoczęła w 1977 roku, premierą pierwszej części (chronologicznie czwartej), pod tytułem „Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja”.

Czytaj dalej

Kampania „Dbaj o naturę, tak jak ona dba o Ciebie”

Końcówka lata stanowi doskonałą okazję do przeprowadzenia przeglądu dotychczas prowadzonych działań, również w obszarze reklamy zewnętrznej. Jak wiadomo, specyfika outdooru odnosi się do umieszczania przekazu reklamowego prowadzonej kampanii marketingowej lub społecznej na nośnikach zewnętrznych, takich jak billboard, tablica reklamowa, citylight czy telebim.

Czytaj dalej

Jak promują się polskie miasta?

Polskie miasta szukają różnych sposobów na promocję – decydują się na organizację prestiżowych zawodów, festiwali, aktywnie angażują się w międzynarodowe projekty lub wchodzą w kooperację z miastami partnerskimi.

Czytaj dalej

Magia latania wg British Airways

Aby przekonać do siebie i zainteresować potencjalnych klientów, coraz więcej firm pragnie „pokazać się” za pomocą nietuzinkowych reklam. Standardowe billboardy, choć całkiem skuteczne przechodzą już do lamusa. Co znaczy reklama zewnętrzna sięgająca wyżej pokazały nam w 2014 roku linie lotnicze British Airways.

Czytaj dalej

PZU mówi STOP wariatom drogowym

Zaciekawienie odbiorcy wydaje się być najlepszym sposobem na sprzedaż produktu. Dlatego też wielu reklamodawców stawia w swoich kampaniach właśnie na zaskakujący element, który zakorzeni się gdzieś w podświadomości potencjalnego klienta i skusi go do nabycia produktu danej marki.

Czytaj dalej

Co-branding zauważalnym trendem w OOH

W lutym tego roku trzy polskie firmy postanowiły zbudować razem jedną, wielką kampanię OOH. Czy reklama-hybryda kilku marek niosła podwójną siłę przebicia, czy też może oryginalność tzw. co-brandingu raczej nie przyjęła się na polskim rynku marketingowym? Wszystko wyjaśnimy poniżej.

Czytaj dalej