Kampania „Dbaj o naturę, tak jak ona dba o Ciebie”

Końcówka lata stanowi doskonałą okazję do przeprowadzenia przeglądu dotychczas prowadzonych działań, również w obszarze reklamy zewnętrznej. Jak wiadomo, specyfika outdooru odnosi się do umieszczania przekazu reklamowego prowadzonej kampanii marketingowej lub społecznej na nośnikach zewnętrznych, takich jak billboard, tablica reklamowa, citylight czy telebim.

Czytaj dalej

Jak promują się polskie miasta?

Polskie miasta szukają różnych sposobów na promocję – decydują się na organizację prestiżowych zawodów, festiwali, aktywnie angażują się w międzynarodowe projekty lub wchodzą w kooperację z miastami partnerskimi.

Czytaj dalej

Magia latania wg British Airways

Aby przekonać do siebie i zainteresować potencjalnych klientów, coraz więcej firm pragnie „pokazać się” za pomocą nietuzinkowych reklam. Standardowe billboardy, choć całkiem skuteczne przechodzą już do lamusa. Co znaczy reklama zewnętrzna sięgająca wyżej pokazały nam w 2014 roku linie lotnicze British Airways.

Czytaj dalej

PZU mówi STOP wariatom drogowym

Zaciekawienie odbiorcy wydaje się być najlepszym sposobem na sprzedaż produktu. Dlatego też wielu reklamodawców stawia w swoich kampaniach właśnie na zaskakujący element, który zakorzeni się gdzieś w podświadomości potencjalnego klienta i skusi go do nabycia produktu danej marki.

Czytaj dalej

Co-branding zauważalnym trendem w OOH

W lutym tego roku trzy polskie firmy postanowiły zbudować razem jedną, wielką kampanię OOH. Czy reklama-hybryda kilku marek niosła podwójną siłę przebicia, czy też może oryginalność tzw. co-brandingu raczej nie przyjęła się na polskim rynku marketingowym? Wszystko wyjaśnimy poniżej.

Czytaj dalej

Reklama świąteczna nie musi być nudna

Świąteczne kampanie reklamowe pojawiają się już na początku listopada, dosłownie chwilę po skłaniającym do smutnych refleksji Święcie Zmarłych. Powód jest oczywiście prosty – sprzedaż i idący za nią zysk, najlepiej ogromny. To co jeszcze kilkanaście lat temu lekko szokowało, obecnie jest normą.

Czytaj dalej

Wulgarne reklamy skazane na porażkę

Są pomysły, które już w swoim zalążku są skazane na porażkę. Jednym z nich było stworzenie w 2013 roku kampanii OOH noszącej bardzo kontrowersyjne hasło: „Devil otworzy każdą Ci puszkę”. Oczywiście okazała się ona niewypałem, a do tego została zakazana przez KER (Komisję Etyki Reklamy).

Czytaj dalej

Kontrowersyjna kampania reklamowa marki Bartek

Ciąża jest tematem bardzo delikatnym, przez co wzbudza wiele kontrowersji w reklamie. Nie jest ona najlepszym przedmiotem marketingu, szczególnie jeśli nie jest ona związana z produktem przeznaczonym stricte dla przyszłych matek. Pomimo tego polska dziecięca firma obuwnicza BARTEK w kwietniu 2014 roku postawiła na kampanię reklamową opartą właśnie na planowaniu rodziny. Hasło reklamowe brzmiało: „Przez […]

Czytaj dalej

LG bije rekord największą reklamą zewnętrzną na świecie

Firma LG znana jest głównie z produkowania sprzętów elektroniki użytkowej, AGD i urządzeń mobilnych. W ostatnim czasie zasłynęła też największą reklamą zewnętrzną na świecie.

Czytaj dalej

Najlepsze reklamy zewnętrzne z okazji mundialu

Na Mundialu, czyli „święcie radości” można nieźle zarobić. Wiedzą o tym doskonale producenci wykorzystujący to najważniejsze wydarzenie w świecie piłki nożnej do zareklamowania swojego produktu. Poniżej przedstawiamy najlepsze reklamy zewnętrzne z okazji mundialu.

Czytaj dalej